Przejdź do głównej zawartości

Humor... może najlepszy i śmieszny ha ha ha ha ha xd

Hej! Dziś wreszcie napiszę nowy post 😄. Zanim napiszę to, chcę Was wszystkich przeprosić że wczoraj nie pisałam bo miałam dużo rzeczy do zrobienia 🙁. Ok, wracam już do pisania... 😊
Dzisiaj było trochę śmieszne, takie śmieszne wypracowanie z polskiego napisałam. Kiedy czytając, napotkałam śmieszne wyrazy to wybuchłam ze śmiechu 😅😂. Śmiałam: "Ha ha ha ha...". 😂😂😂😂😂 XD
Dużo godzin później znowu zaczęłam śmiać (po lekcjach) bo napisałam z kolegą "Xdlol to jest Pufa Krowa-Burak" 😂😂😂😂😂. Kiedy piszę o tym to wybucham śmiechem 😂😂😂😂😂. Jak przysłowie mówi: "Śmiech to zdrowie!"
Miłego wieczoru i czytania!
Kari 😁

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Teledysk "Pomimo" już ma 100K wyświetleń! /Opisanie emocji po posłuchaniu singla Sylwii Przybysz

Hej! Dzisiaj wracam z drugim dzisiejszym postem. Jest o... nowym teledysku Sylwii Przybysz. Nie uwierzę kiedy wrzuciła singiel to dziś pojawiło się (Nie uwierzycie!) 100K (100.000) wyświetleń na Youtube! Wow! Dziś i wczoraj słuchałam ten singiel ze 30 razy! Przecudna piosenka. Moja ulubiona piosenka z płyty nadchodzącej "Czas"! Kiedy słyszę to czuję się szczęśliwa, radosna, uśmiechnięta, i energiczna. Ta piosenka mówi o tym, że nie możemy poddawać i możemy walczyć o marzenia. Pa i miłego dnia oraz czytania! Kari

Nieobecność + Piosenka mega ♥

Hej! Sorry, za nieobecność... bo ostatnio nie miałam czasu na napisanie blogu. Więc do konkretnych rzeczy! ;D Dzisiaj posluchałam fajną piosenkę z tekstem w wersji MovieStarPlanet  (skrót to MSP). To jest piosenka Patty - Nie ma nas (wersja MSP). Serdecznie polecam! Kari

Ferie, ferie, ach te głupie ferie...

Hej! Wracam z nowym postem! Zanim napiszę, to przepraszam za moją wielką nieobecność w blogu. Miałam dużo spraw do załatwienia, a więc nie miałam dużo czasu. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Ok, wracam z postem! Mam ferie już od wczoraj czyli od 29 stycznia. Trochę szkoda, że nie ma śniegu ale cóż... Nuda trochę, jednak wolałabym naukę niż Ferie, ale niestety mam teraz ferie, muszę jednak czekać na powrót do szkoły. Pa! Kari